Od rana mam dobry humor

Macie jakieś swoje ulubione kawałki, które codziennie zagrzewają Was do walki? Muzyka jest dla mnie bardzo ważna. Dodać muszę, że pochodzę z muzykalnej rodziny. Tato to człowiek orkiestra, a zupełny samouk, który swoją pasję przekazał też nam. Nauczył mnie grać na gitarze, akordeonie. A później też na pianinie. Kiedy siadaliśmy tak całą rodziną – Mama, Tata, Rodzeństwo, Kuzynostwo i wujostwo tworzyliśmy prawdziwy „chór”. Bo prócz tego, że każdy na czymś grał, to jeszcze śpiewał – i to nie najgorzej. Kocham muzykę. Czuję ją i żyję nią. A mój kawałek na dziś to „ Od rana mam dobry humor". 




Nie wiem czy macie tak samo, ale muzyka bardzo działa na moją wyobraźnię. Jeżeli jest pozytywna, to i pozytywnie mnie nastraja, dlatego właśnie z pozytywnymi kawałkami staram się zacząć dzień. Staram się też szukać pozytywów w każdym negatywie tak, żebym ZAWSZE mogła powiedzieć, że od rana mam dobry humor. Potęga podświadomości, i te sprawy – no.. Wiecie sami o co chodzi. Ja bardzo w to wierzę. BARDZO. I w to, że zawsze to my, sami kreujemy sobie rzeczywistość – również.

Mam w nosie kubek wylanego mleka


No bo czy coś wielkiego się stało? Zdarza się. Wystarczy wytrzeć, nalać nowe mleko do ulubionego kubeczka dziecka i uśmiechnąć się do niego mówiąc „ Wszystko jest ok”. A jak dziurę na kolaniskach zrobi albo trawą spodnie wybrudzi, trzeba to przełknąć. To tylko portki. I TYLKO (albo aż) dziecko. Nasze w dodatku. No to co.. karcić je mam za to, że się dobrze bawiło? Podkreślam  - DOBRZE SIĘ BAWIŁO.

A jak starszy z miski psiej trochę chrupek spróbuje – bo zdarza się i tak. A najstarsza wyjmie Twój ulubiony sznur bursztynów, i się jej rozerwie i rozsypie.. to co mam zrobić? Wstawić do kąta? Skarcić? Tłumaczę tylko. Uśmiechnę się, i dzięki temu od rana mam dobry humor.

To będzie dobry dzień



Jak wczoraj, przedwczoraj, i jak jutro. Bo tak mówię. Bo tak chcę. Bo ja to wiem. Bo będę się uśmiechać do każdego i ze spokojem przyjmę każdą wiadomość, która nie będzie dla mnie komfortowa. Machnę ręką – coraz częściej macham. Po co się stresować? Na jakie licho? Życie jest za krótkie, żeby je marnować na takie głupoty. Trzeba się cieszyć szczęściem, które mamy. A przecież każde z nas je ma – mniejsze, lub większe. Każdy ma to, na co sobie zasłużył – podobno. A jak jeszcze nie ma, to będzie miał. Tylko musi zacząć myśleć pozytywnie. I Ty będziesz tak miał(a).  

Od czego powinnaś zacząć? Choćby od tego, być codziennie mogła powiedzieć sobie – od rana mam dobry humor. A wtedy NIKT, ani nic nie będzie mogło sprawić, by się to zmieniło. Kochani – rozpoczynamy majówkę. Maj – najpiękniejszy miesiąc roku. 

Jesteście szczęśliwi? Tu i teraz? Właśnie na tym etapie Waszego życia? Jeśli tak, to chłońcie to szczęście i nie wypuszczajcie go z rąk. Jeśli nie.. to właśnie dziś, zróbcie pierwszy krok do tego, by za rok, przy okazji kolejnej majówki móc powiedzieć – od rana mam dobry humor. Jestem szczęśliwa. 

Udanego grillowania. Do jutra!

5 komentarzy :

  1. Czasem wkręci mi się jakaś melodia przy porannej kawie i nucę ją w drodze do pracy...
    A psie chrupki mój syn też wyjadał z miski i smakowało mu bardzo :-)
    Zaklęcie na dobry humor nie zawsze działa, czasem magia pryska po przekroczeniu progu miejsca pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat swoją pracę kocham :) więc kiedy przekraczam prób miejsca pracy, zaklęcie jeszcze wzmaga na sile ;)

      Usuń
  2. Praca sama w sobie nie jest stresująca, raczej ludzie, z którymi się pracuje, niestety...że o szefostwie nie wspomnę, jeśli masz innych współpracowników, to masz szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie podejście jest jak najbardziej wskazane. Czasem zdarzają się problemy z realizacją zamierzenia o dobrym humorze ( w moim przypadku),ale nie jest najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń

Odchudzanie to jedyna gra, w której wygrywa ten, kto traci © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka