Jak poprawić sobie humor?

Od rana mam dobry humor – często sobie tak śpiewam w łazience, przy porannej toalecie. Dzieje się tak wtedy, gdy wstaję pełna energii, ale czasami zdarzają się takie dni, kiedy naprawdę jestem wykończona bo dzieciaki dały w nocy popalić a ja prawie nie zmrużyłam oka. Często się tak zdarza ostatnio – często jestem sama , bo mój mężczyzna w trasie, w delegacji. A jak nie ma ze mną mamy – a często nie ma – to ogarniam bandę trojga samodzielnie i chociaż starszaki są już dość samodzielne, to i im zdarzają się te gorsze dni a później wszyscy mamy od rana zły nastrój. Jak poprawić sobie humor nie biorą pod uwagę choćby kostki czekolady? No mam kilka swoich sposobów. Na szczęście działają.




Jak poprawić sobie humor? Zgrzesz!


Ja wiem, wiem..jestem na diecie, i nie powinnam namawiać was do grzechu bo moim zadaniem jest raczej motywacja – i dla mnie, i dla Was, ale nie namawiam was do rzeczy bardzo złej. Nie promuję zajadania mlecznej czekolady – ale zrobienia na przykład dietetycznego deseru. No nie da się ukryć, że nie ma nic, co lepiej niż czekolada potrafi poprawić nastrój. Mam w swojej diecie Trizer’owej koktajl czekoladowy z bananem, kakao,  mlekiem i mango i powiem Wam, że jak sobie go wypiję w ramach drugiego śniadania na przykład to czuję się znacznie lepiej. Od razu poprawia mi się nastrój i nic więcej mi nie potrzeba. Jeżeli więc i u was jest tak, że w tych najgorszych chwilach pomagają Wam tylko słodkości, to szukajcie zdrowych zamienników czekolady – nie można sobie w życiu wszystkiego odmawiać.

Zrób sobie małą przyjemność


Nic tak nie poprawia kobiecie humoru, jak zakupy. Zwłaszcza takie tylko dla nas, chociaż ja na przykład lubię zniknąć na dłużej w pepco i szperać pomiędzy półkami wyszukując fajne akcesoria kuchenne. Ale nowa torebka, ciuch czy buty albo nawet skromna apaszka poprawia nam humor jak nic i nikt. Tą przyjemnością może być też farba nałożona na włosy albo manicure u kosmetyczki na który nigdy nie mamy czasu. Albo kupienie sobie ulubionego tytułu z kobiecej prasy. Drobne przyjemności są ważne i to jeden z najlepszych sposobów na to jak poprawić sobie humor

Ćwicz


Jeszcze kilka tygodni temu powiedziałabym, że to wariactwo. Bo ćwiczenia były dla mnie katorgą a nie przyjemnością, ale teraz wszystko się zmieniło. Kiedy tylko mam zły nastrój idę sobie na siłownię albo pobiegać i endorfiny załatwiają sprawę w mgnieniu oka. Po treningu jestem tak bardzo naładowana pozytywną energią, że nie wiem co ze sobą zrobić, bo mnie „nosi”, ale to bardzo przyjemne uczucie i polecam je każdemu, kto ma gorszy dzień.


Sposobów na to jak poprawić sobie humor jest całe mnóstwo i tak naprawdę na każdego działa coś innego. Ja uwielbiam swoje trzy, nigdy jeszcze mnie nie zawiodły.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odchudzanie to jedyna gra, w której wygrywa ten, kto traci © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka