Dieta owsiana

Przerabiałam dziesiątki różnych diet. Najgorsza była dla mnie kapuściana. Próbowałyście kiedyś? Tragedia po prostu no. Nie mogłam później patrzeć na kapustę przez kilka kolejnych miesięcy chociaż wcześniej naprawdę ją lubiłam. I właściwie to nawet do tej pory wciąż jest mi niedobrze, kiedy sobie o niej pomyślę – nawet gdyby miała pojawić się na moim stole w postaci pysznego bigosu – dietetycznego oczywiście. Przerabiałam też dietę Dukana, która wyjątkowo mi podeszła – ale tylko w ciągu pierwszych dni. Bo mogłam jeść ile chciałam i w sumie nawet smacznie – ale tylko białko plus owsiane płatki i otręby, z których zazwyczaj robiłam sobie codziennie albo kotleciki z suchej patelni, ale bułeczkę z mikrofalówki. Jednak po 2 tygodniach białko tak bardzo mi obrzydło, że wróciłam na dawny – zły tor, i zaczęłam się objadać. A nie dalej jak wczoraj wyczytałam, że podobno dieta owsiana – stosowana raz w tygodniu, działa oczyszczająco i w ogóle, że zdrowa jest. Lubię owsiankę, jem przecież, i chociaż jestem ze swojej diety Trizerowej zadowolona, to chętnie bym sobie taki dzień oczyszczający raz na jakiś czas zrobiła.


Na czym polega dieta owsiana?



No właściwie to głównie na jedzeniu owsianki. Z tymże w odpowiednich proporcjach. Ale owsianka wcale nie jest aż tak bardzo kaloryczna jak by się mogło wydawać. W stu gramach niby mam 350 kcal – tak mniej więcej, ale połowa tej porcji wystarczy nam na przygotowanie naprawdę sycącego posiłku. A skoro tak, to wydawać by się mogło, że jednak dieta owsiana jest naprawdę spoko.


Jak przygotowujemy posiłki?


7  łyżek owsianych płatków wsypujemy do 2 litrów odtłuszczonego mleka no i gotujemy to wszystko razem aż nam zmięknie. Ja lubię takie rozgotowane i mocno kleiste płatki, więc trochę trzymam to wszystko na ogniu. No i co musi nam wystarczyć na cały dzień – zobaczycie, że naprawę nie będziecie głodni zwłaszcza, że tak przygotowaną mieszankę dzielicie sobie na 5 posiłków i jecie podgrzaną co 3 godziny z dodatkiem owsianych otrębów.


Podobno taka dieta zastosowana raz w tygodniu (więcej dni w tygodniu lepiej jej nie stosować bo nie dostarcza odpowiedniej ilości witamin) pozwala nam schudnąć kilogram w tygodniu – do tego jeszcze mój Trizer i trzymanie diety i .. no cóż, spróbujemy od jutra, bo owsiankę uwielbiam, ale to już wiecie. Ktoś z Was próbował tej diety?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Odchudzanie to jedyna gra, w której wygrywa ten, kto traci © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka